Pikatreenejä pitkin aamua

Oon tässä pitkin aamua ottanut Ifan (ja Liksunki) kanssa treenejä. Ifan kanssa olen hionut tuota seuraamisesta seisomaanjäämistä. Ei me siinä kovin merkittävästi olla edistytty, mutta harjoituksen kautta siihen pyritään. Sivulletulot alkaa oleen vähän parempia, mitä nyt koheltaa vähän ja usein saa käskee useemman kerran ennenku tulee kunnolla. Kerran se tuli nii tiiviisti että se puoliks istu mun jalalla. 😀 Mutta tosiaan, oon ottanu sen sivulle, seurauttanu pätkän, stopannu äkkii ja namut sen naaman ees ja sanonu “seis”. Meinaa se edelleen istua siinä, mutta oon koittanu kiinnittää siihen huomioo, että jäis seisomaan ja palkkaan sitten siitä. Maahanmenoja pitäis viel ottaa ja vois varmaan mennä niitä nyt kokeilemaan. Ajattelin myös lisätä tuonne sivuun tavoitekisakalenterin, vaikka ei meillä nyt kisoi oo tähtäimessä listaks asti…

Leave a comment