M’loves

Käytiin Rikun kanssa Liedossa laumanjohtajuusluennolla ja paijaamassa kolmea beussia ja yhtä cockeria. Aatos on ehkä ihanin kaikista. 😀 Jokunen hetki oltiin, 264 kuvaa otin. 8) 44 niistä pääty nettiin, alla linkki.

http://depsun.kuvat.fi/kuvat/Racron/

Teki kyllä taas niin hyvää kuumeelle että AH. Muutenki kaikki tuntuu nyt hankkineen koiranpennun, missä mun pentu on?! Tahtooooo oman pööspipuppanan~! Tyhmä kolmen vuoden odotus. No mut kerkeen sillä välin opettaa Iipan ja Maun tiptop-hyvätapasiks sit ettei penska opi niilt pahoi tapoi. 😀 Nyt tekee kyl kauheesti mieli mennä kurssille opettelee noita juttuja mistä luennolla puhe, vaikka ohittamisia ja muita. Täytyy muutenki heti ottaa opit käyttöö. Osa jutuista oli kyl sellasia “joo no kyl mä tiesin et noin pitäis tehdä, MUTTA…” Hyi minua. Pahin on kyllä kun pitäis opettaa koirat pois mun sängystä nukkumasta. MULLE vaikeinta. 😀 Enhän mä osaa nukkua ilman… Lämmittävätkin niin kivasti. NOJOO. X’) Täytyy vaan opetella. Mut urururururuururrr kun tahtoo beussin.

Oli kiva päivä! 🙂

4 thoughts on “M’loves

  1. Ihania kuvia! 🙂 Mulla oli ihan sama fiilis monista luennolla tulleista jutuista, että joojoo, mä tiiän tän, mutta… en ehkä vaan saa aikaseks… Meillä aikoinaan toi koirien sängystä alas tiputtaminen meni tosi kivuttomasti, vaikka välillä kuitenkin tekis mieleni vähän käskee papparaista viekkoon lämmittään… 😉

  2. Mun pitäs varmaa odottaa jotai muun perheen lomaa ennenku alkas opettaa näitä pois sängystä, oon satavarma että Liksu ainakin kitisis pari yötä ja meijän iskällä ei hermo kestä sellasta. 😀 Sen takia toi on oikestaan aikanaan sänkyyn päätynyt nukkumaan, kun illalla lattialla kitisi ja iskällä meni hermo niin pahasti siihen kitinään, että sen hiljentämiseks se pentu oli vaan pakko ottaa sinne sänkyyn, mulle ei jätetty muita vaihtoehtoja. Seuraavan pennun kanssa sitten toisin. Böösbi ei tule kasvamaan tässä talossa.

    Jäin muuten miettiin et jos ton huomiojutun ottais kunnolla käyttöön, niin käviskö sitte kehutki paremmin palkaks treenaamisesta? 😀

  3. Ai sul on beussi kuume 😀 Vähän kokoeroa aiempaan. Musta unelma koira ja sen kokoinen on bortsu. 😀 Hmm. meillä kyllä Ruuti ja Rasmus tulee sängylle ilman lupaa ne ei tosin viihdy ihmisen kanssa, paitsi Rasmus välillä (ja lähtee pikku tönäsystä). Muuten tosin Ruutin kanssa on tosi tiukkaa ettei pihalle, huomiota tai leikkiä saa sisällä jos SE komentaa. Ovilla pitää väistää ja ulkona ei vedetä ja nuuskia saa useimmiten vaan luvalla tai vapaana, välillä pitää kulkea vaan sivulla (ei käskyn alla). Tosin tämä koski vain Ruutia, koska sillä tuli tavaksi räytätä uroksille, murista äidille yms.. ei kunnioittanut mua, kiskoi remmissä.

    Taas pienet saa anteeksi, kun meillä oli vielä se terrieri ei puremat haitannut. Sänkyyn tultiin komentaen, herätettiin komentaen ja muuten ei saanut hiljennettyä.. Jos veti turkista niin hampaat kävi.. Mutta pieni koko saa anteeksi ja eka koira.

    Eka kun lukasin tätä nopee mä olin et Whaat mitä ons Riku Salmenkylä pitäny jotain johtajuusluentoa 😀

  4. Hahhhhah :”DD Joo Salmenkylän kanssahan mä tuollaisilla. :’D Ei sentäs. Josko ihan poikaystävä kummiski. 😀

    Mutta kyllä, järkyttävä beussikuume. 🙂 Kokoeroa on mutta niin toivonkin. 😀 Sillei, kunnon kokonen koira ettei oo selkä katki ku pitää kokoaika kumartua näitä palkkaamaan tai silittämään tai jotain. Beussista ku sais harrastuskaverin vähä kaikkeen mitä vaan keksii kokeilla, ei tartte pukee kokoaika, toivonmukaan ei välitä säästä kamalasti (Liksuu ku joutuu sateel vetää peräs aina, ja miljoonalla muullakin säätilalla) jne.

    Mul ei sillee oo varsinaisesti ollu mitää näkyvän pahoja johtajuusongelmia näiden kanssa, ei ne mulle koskaa murise saati yritä näykätä missään. Käsittääkseni myös väistävät kun sanon, tai ainakin nykyään. Mut ihan surutta noi hyppii mun päällä ja vaatii huomioo tulemalla suoraan syliin, remmissä ei aina kovin nätisti mennä ohitustilanteita… Eihän noi nii pahasti tunnu ku on tollaset alle 10kg koirat, mutta silti. 😀 Luennollekki mentii vähä sitä silmällä pitäen, että jos beussi sitte aikanaan on vähän kovatahtosempi kaveri nii osaa toimia alusta alkaen oikein sen kanssa, kun ei mulla valmiiks ole kokemusta yhtään dominoivammista roduista.

Leave a Reply

